Technisch Projectleider – Utrecht

Introductie

Heb jij een passie voor techniek, infra en onderhoud? Krijg jij energie van het leiden van complexe projecten waarbij je slimme oplossingen bedenkt en de vrijheid krijgt om te werken op de manier waar jij je het prettigst bij voelt en tot de beste prestaties komt? Lees dan verder!

Organisatie

De organisatie zit in het domein van asset- en life cycle management van grootschalige infratrajecten. Of het nou gaat om de veiligheid waarborgen van een nieuwe tunnel of brug, of om het asset-management van DBFM-contracten, zij zijn erbij betrokken. Het is dan ook een dochteronderneming van een van de grotere spelers van Europa in de industriële automatisering. Omdat het een geheel eigen entiteit is, bevat dit bedrijf de combinatie van enorme kennis, en toch een platte en informele cultuur.

Functie

De functie van Technisch Projectleider richt zich vooral op het technisch adviseren en de projectbegeleiding bij projecten in de uitvoering en de voorbereiding van grootschalige renovaties of het oplossen van complexe problemen. Je werkzaamheden bestaan o.a. uit het helpen van klanten bij het oplossen van complexe technische uitdagingen, adviseren over techniek, kwaliteit en standaarden, mede uitvoeren definitieve ontwerpen of adviesproducten, opstellen van functionele specificaties, coördineren van projectuitvoering in de vorm van uitvoeringsbegeleiding en het organiseren en regelen van technische projecten.

Functie-eisen

• HBO/WO werk- en denkniveau met een technische achtergrond • Minimaal 5-10 jaar ervaring op het gebied projectmanagement binnen de infra • Praktisch ingesteld • Affiniteit met de infra • Communicatief, innovatief, klantgericht.

Aanbod

• (Start)salaris tussen €3.500 – €8.000 (afhankelijk van jouw skills en ervaring). • Direct vast contract. • Tot 30 vakantiedagen. • Lease- of mobiliteitsvergoeding: 25% van het bruto maandsalaris (max €1050). • Persoonlijk budget: 21,14% van jaarsalaris: • 13e maand (8,33%). • Vakantiegeld (8%). • Vrij te besteden budget (4,81%): bijkopen vakantiedagen (tot 10 extra), ophogen leasebudget, extra pensioen of salaris, etc. (ook te combineren). • Mogelijkheid tot certificering / persoonlijke ontwikkeling. • Hybride werken (tot 4 dagen thuis werken). • Flexibele uren (24 – 40 uur).

Inlichtingen

Heb je interesse in deze vacature? Reageer dan via de “Ik heb interesse!” button met jouw CV, of neem contact op met Jasper van den Bergh indien je nog vragen hebt!

Sollicitatie

Jasper van den Bergh +31 6 25 52 83 54

Vragen? Neem contact op!

Jasper van den Bergh

Weet je iemand anders voor deze functie? Deel!