Customer Succes Manager – Amsterdam

Introductie

Ben jij op zoek naar je volgende uitdaging in een internationale omgeving en ben je gek van klanten tevreden stellen met Cloud technologie? Dan ben je hier aan het juiste adres! Met globaal bereik helpt deze organisatie klanten over de hele wereld naar de cloud, zodat zij zich kunnen focussen op waar ze goed in zijn. En om de best mogelijke service te bieden, zijn ze momenteel op zoek naar een Customer Succes Manager! Ben jij degene die we zoeken?

Organisatie

World Leading Service Provider in Cloud technologie. Zij hebben al meer dan 20 jaar Cloud ervaring met over 22 Microsoft accrediteringen en bedienen meer dan 1000 klanten in 40 verschillende landen wereldwijd ( Europa, USA, Midden-Oosten en Azië).

Hun missie is om bedrijven te helpen meer te bereiken met Cloud technologie en daarmee naar een hoger niveau te tillen door het volledige potentieel van Cloud te benutten.

Zij hebben 9 kantoren wereldwijd (350FTE), waarvan 1 in Amsterdam (25FTE).

Functie

Als Customer Success Manager ben je het dagelijkse aanspreekpunt voor een reeks toegewezen klanten om de business te helpen meer te bereiken met Cloud Technology. Je gebruikt je sterke interpersoonlijke vaardigheden en passie voor Cloud-technologie om de klantvertegenwoordiger te zijn! Je wordt bij veel processen betrokken en biedt doorlopende ondersteuning in alle stadia van de levenscyclus van de klant.

Jij kunt echt het verschil maken. Je leidt alle aspecten van het klanttraject op het gebied van consultancy, projectmanagement en doorlopende ondersteuning. Klanten ervaren het bedrijf dus als een geweldige Cloud partner. Je werkt samen met klanten, leuke (internationale) collega’s en een breed scala aan moderne cloudtechnologieën.

Je werkzaamheden zijn onder andere:
– Succesvolle klantrelaties opbouwen en zorgen voor een hoge klanttevredenheid;
– Waarde toevoegen aan klanten door hun zakelijke uitdagingen te begrijpen en deze te vertalen naar relevante oplossingen en strategische accountplanning, zodat hun bedrijf kan groeien;
– Ervoor zorgen dat je de gecontracteerde doelstellingen van de klant haalt en overtreft.
Het aanspreekpunt zijn voor klanten met betrekking tot alle gecontracteerde diensten, wijzigingen en projecten;
– Projectmanagement effectieve onboarding van klantprojecten;
– Voorzitten van de maandelijkse en driemaandelijkse servicebeoordelingen voor klanten;
Identificeren en stimuleren van kansen voor upselling en cross-selling;
– Delen van feedback van klanten met operations, sales en marketing om de processen te verbeteren.

Functie-eisen

– Energieke, resultaatgerichte en doelgerichte persoonlijkheid;
– Teamspeler die teams met positieve energie kan leiden zonder lijnrapportage;
– Minimaal 5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie.
– Track record van technische en zakelijke relaties met senior executives van klanten;
– Kennis of goed begrip van (Microsoft Azure) Cloud Services & Concepts (SaaS, PaaS, IaaS) is een pré maar niet noodzakelijk;
– Effectieve probleemoplossende vaardigheden;
– Vloeiend in het Engels en Nederlands;
– Uitstekende interpersoonlijke, schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden;

Aanbod

– Salaris € 4.000,- tot € 7.500,- (passend bij je kennis en ervaring);
– Lease auto;
– Bonusregeling o.b.v. behaalde doelstellingen: 10% van jaarsalaris;
– 25 vakantiedagen;
– Alle technologie die je nodig hebt: mobiele telefoon, laptop;
– Volop opleidings- en opleidingsmogelijkheden – voor zowel persoonlijke als loopbaanontwikkeling;
– Flexibele werkuren en een inclusieve, evenwichtige werkcultuur;
– Remote werken (1 dag kantoor, 4 thuis), maar meer kantoor mogelijk!;

Inlichtingen

Ben jij die ervaren Customer Succes Manager die een volgende stap wil zetten in zijn/haar carrière? Solliciteer dan via de Solliciteer button met jouw CV. Heb je vragen? Stel ze gerust!
Neem contact op met Asanka Boxma via +31(0)6 11 13 08 54

Sollicitatie

Asanka Boxma
06 11 13 08 54
asanka@fahr-becker.nl

Vragen? Neem contact op!

Asanka Boxma

Weet je iemand anders voor deze functie? Deel!